lørdag den 14. juni 2014

Description

Your gaze I can’t interpret
It spreads boldly
Beyond my limits
Making unknown plans
In my blind spot.
When I try to capture it
I see rainbows in waterfalls
From sky to ground.
They create magical oceans
I can flow in.
So what did I miss?
The storms throwing around waves
But when I am ready for them
The surfaces becomes like mirrors.
Your gaze is the Milky Way’s music
And smiles of my uncertainty.
It reflects in ocean surfaces
Where it describes itself.
Beskrivelse.
Dit blik kan jeg ikke tolke
det breder sig frimodigt
over mine grænser
og lægger ukendte planer
i min blinde plet.
Når jeg prøver at indfange det
ser jeg regnbuer i vandfald
fra himlen mod jorden.
De danner eventyrlige have
jeg kan flyde i.
Så hvad gik jeg glip af?
Storme kaster rundt med bølger
men inden jeg vænner mig til dem
bliver overfladerne spejlblanke.
Dit blik beskriver Mælkevejens musik
og smiler af min ivrige usikkerhed.
Det spejler sig i blanke have
hvor det beskriver sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar